Centrum Szkolenia

Szkolenie Joga – NOWOŚĆ!!!

Termin szkolenia – start: 03.02.2021r. 

Solidne i szczegółowe przygotowanie do praktyki asztangi, pozwoli czuć się uczestnikom pewnie i swobodnie na każdym rodzaju zajęć.
Kurs przeznaczony jest dla wszystkich osób, które pragną rozpocząć praktykę asztangi w łagodny, spokojny i bezpieczny sposób.
Na zajęciach stopniowo będziemy uczyć się pozycji stojących z sekwencji pierwszej serii. W bardzo dokładny sposób omówimy powitanie słońca, wszystkie pozycje stojące oraz sekwencję końcową.
Nauczymy się prawidłowo i bezpiecznie wykonywać wszystkie asany ze szczególnym uwzględnieniem pozycji, które niewłaściwie wykonane mogą prowadzić do kontuzji.
Dowiemy się czym jest vinyasa w asztandze, jak prawidłowo oddychać podczas praktyki. 
Zajęcia zaczynamy od prostych łagodnych pozycji, by stopniowo zwiększać ich ilość i poziom zaawansowania. Uczestnicy kursu w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości będą mogli każdą kwestię przedyskutować z nauczycielem.
 
Na zajęciach potrzebna będzie mata do jogi oraz wygodny strój do ćwiczeń. Ćwiczymy boso.

 

Podstawy  szkolenia w zakresie: Metodyka nauczania zajęć fitness.

Termin szkolenia: 04.01 – 14.02.2021r. 

Szkolenie Meodyka nauczania zajęć fitness jest skierowane do osób, które chcą pogłębić swoją wiedzę na temat budowania grupowych zajęć fitness lub poznać ich strukturę od podstaw. 

Program szkolenia obejmuje prawidłowy sposób budowania lekcji fitness, pracę z muzyką, naukę podstawowych kroków wykorzystywanych w zajęciach grupowych oraz ich nazewnictwo. Dodatkowo podczas szkolenia zapoznanasz się z bazą ćwiczeń wzmacniających, ich poprawną techniką oraz praktycznym wykorzystaniem podczas budowania lekcji wzmacniających. 

Szkolenie: Metody treningowe nogi i pośladki. – TRWAJĄ ZAPISY!!! 

Termin szkolenia: 08.01 – 19.02.2021r.

Szkolenie Metody treningowe nogi i pośladki jest skierowane głównie do kobiet, jak i do wszystkich chcących zagłębić się w tematykę pracy tego sektora mięśniowego. 

Program szkolenia obejmuje naukę ćwiczeń wzmacniających dolne partie ciała (nogi i pośladki) oraz opanowanie ich techniki. Podczas poszczególnych modułów szkolenia poznasz przyrządy, kóre możesz wykorzystać w lekcjach wzmacniających nogi i pośladki oraz nauczysz się odpowiednio dobierać obciążenie wykorzystywanego sprzętu. Ponadto dowiesz się w jaki sposób motywować uczestników do pełnego zaangażowania w trening. Szkolenie obejmuje wykłady online z zakresu anatomii i fizjologii człowieka.

 Szkolenie: Rowery indoor level one. – TRWAJĄ ZAPISY!!!

Szkolenie Rowery indoor level one stanowi bazę do rozpoczęcia przygody z prowadzeniem zajęć typu ROWERY INDOOR.

Podczas szkolenia poznasz metodykę prowadzenia profesjonalnych zajęć z indoor cyclingu, zasady układania różnorodnych lekcji oraz podstawy periodyzacji tego typu teningu. Nauczysz się samodzielnie układać profesjonalną muzykę, która sprawi, że każde Twoje zajęcia będą wyjątkowym wydarzeniem dla uczestników. 

Na szkoleniu zostaną poruszone tematy takie jak: bezpieczeństwo i efektywność indoor cycling, heart rate training, zastosowanie muzyki, umiejętności instruktora, jak również anatomia, fizjologia, biomechanika, mind/body, filozofia i koncepcja indoor cyclingu. 

Chcesz zdobyć umiejętności, które charakteryzują najlepszego trenera i cenionego eksperta w dziedzinie Indoor Cycling!? Wybierz szkolenie ROWERY INDOOR LEVEL ONE.

Szkolenie trwa 4 tygodnie – 8 zajęć praktycznych i 10 godzin teorii (zajęcia online).

Po ukończeniu SZKOLENIE ROWERY INDOOR PART ONE, można przystąpić do SZKOLENIA LEVEL TWO. 

*(szkolenie planowane na luty 2021r., więcej szczegółów wkrótce)

Szkolenie: Latino Mix level 1 

Termin szkolenia: 13.01 – 10.03.2021r.

Kurs Latino Mix jest dla osób, które chcą się zapoznać się z różnymi solowymi elementami najbardziej znanych tańców latino jak m.in. Salsy, Merengue, Cumbi i Reggaetonu oraz nauczyć się formuły budowania choreografii i zajęć tanecznych.

Jeśli chcesz wypróbować więcej niż jedną technikę na jednych zajęciach i lubisz uczyć się krótkich, widowiskowych układów, które potem możesz zatańczyć do każdego ulubionego utworu – zapisz się na kurs koniecznie!

*Każdy kurs trwa 8 tygodni, prawie 20 godzin zajęć praktycznych!
Taniec: solo
Wymagane umiejętności: można rozpocząć bez znajomości jakiegokolwiek tańca. Bez ograniczeń wiekowych!
 

Po ukończeniu kursu jest możliwość przedłużenia o kolejny poziom.

Warsztaty Aktywny Senior

Termin: 16.02 – 30.03.2021r
Warsztaty są przeznaczone dla osób w dojrzałym wieku,  Są to ćwiczenia o różnej intensywności i z użyciem sprzętów takich jak piłki czy lekkie hantelki. Aktywność w wieku dojrzałym to z pewnością poprawa jakości życia, łatwość wykonywania obowiązków z życia codziennego oraz lepsze samopoczucie.  Zajęcia poprawia kondycję, koordynację ruchową, zwiększa siłę mięśni co zmniejszy możliwość częstych urazów a także wzmocni ścięgna, więzadła oraz kości. Połączenie ćwiczeń siłowych oraz rehabilitacyjnych korzystnie wpłynie na kręgosłup oraz wszelkie dolegliwości bólowe związane z układem kostnym. Aktywność fizyczna w dojrzałym wieku spowalnia procesy starzenia, poprawia układ krążeniowy oraz oddechów.

Szkolenie Kettlebells

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które: chcą urozmaicić swoje treningi ćwiczeniami z wykorzystaniem obciążenia kettlebell, poznać prawidłową technikę wykonywania ćwiczeń siłowych lub pozyskać szeroką bazę ćwiczeń, które można wykorzystać w treningu indywidualnym. Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy praktycznej i teoretycznej z zakresu techniki wykonywania podstawowych ćwiczeń, przybliżenie zbioru ćwiczeń globalnych i izolowanych charakterystycznych przy użyciu obciążnika kettllebells oraz nauka asekuracji współćwiczącego.

Plan Szkolenia:

  1. Zarys historii kettlebell. Rola rozgrzewki przed treningiem siłowym.

  2. Zastosowanie kettlebell w treningu indywidualnym i grupowym.

  3. Nauka dopasowania odpowiedniego obciążenia.

  4. Nauka zbioru ćwiczeń z wykorzystaniem obciążenia kettlebell.

  5. Kształtowanie zdolności motorycznych.

  6. Doskonalenie techniki poznanych ćwiczeń.

  7. Asekuracja wspołćwiczącego. Doskonalenie swingu i tureckiego wstawania.

  8. Zasady prowadzenia zajęć/treningów kettlebells.

Część teoretyczna:

Historia kettlebells.

Anatomia człowieka.

Część praktyczna:

Kształtowanie zdolności motorycznych (siła, wytrzymałość, gibkość, zwinność, koordynacja, równowaga, rytmizacja).

Rozgrzewka przed treningiem z obciążeniem.

Metodyka nauczania swingu i tutreckiego wstawania.

Ochrona i asekuracja współćwiczących.

 

 

Szkolenie Nordic Walking

Nordic walking – to forma aktywności fizycznej polegającej na marszu ze specjalnymi kijami. Jest idealna dla osób w każdym wieku! Jej ideą jest zaangażowanie aż 90 procent mięśni.! Można to osiągnąć poprzez łatwą do opanowania technikę poprawnego chodu z kijami. 
Zalety NORDIC WALKING:
👣 odciąża stawy,
👣 poprawia kondycję oraz wydolność oddechową,
👣 przyspiesza przemianę materii (spalamy o wiele więcej kcal w porównaniu do zwykłego marszu),
👣 wzmacnia i angażuje do pracy mięśnie ramion, górnej i dolnej części pleców, a także mięśnie klatki piersiowej, brzucha, pośladków i nóg, 
👣 poprawia krążenie,
👣 poprawia nastrój i samopoczucie – skutecznie tez zwalcza stres 
👣 odbywa się na świeżym powietrzu!