COFNIJ CZAS

Zajęcia Cofnij Czas

Jest to trening o łagodnym charakterze z elementami ćwiczeń przeciw osteoporozie.

Ćwiczenia wykorzystujące obciążenia nastawione na wzmacnianie kości, których gęstość z wiekiem maleje, przez co stają się podatne na złamania i urazy.

Struktura zajęć – czego mogę się spodziewać?

Zajęcia „cofnij czas”, składają się z ćwiczeń aerobowych, wzmacniających, rozciągających i relaksu. Ćwiczenia aerobowe mają za zadanie przygotować ciało do części głównej treningu. Podczas tego rodzaju wysiłku mięsnie mają maksymalny dostęp do tlenu, a dotlenione mięśnie to intensywniejsze spalanie związków tłuszczu. Część wzmacniająca to grupa ćwiczeń wykonywana w odpowiednich seriach, skupiająca się na konkretnych partiach mięśniowych. Ćwiczenia rozciągające mają na celu wpłynąć na ruchomość w stawach, elastyczność mięśni, odprężenie i regenerację ciała.

Efekty treningowe:

– zwiększenie sprawności aparatu ruchowego,
– przyspieszenie metabolizmu,
– wzmocnienie mięśni dna miednicy,
– poprawa stabilności stawów kończyn dolnych,
– wzmocnienie kręgosłupa.

Dla kogo?

Dla początkujących i średniozaawansowanych, nie tylko po 55 roku życia.

Rozkład Czasowy Wydarzenia (4)

Poniedziałek
-
Karola (Sala Tęczowa)
adminlc adminlc

Wtorek
-
Jagoda (Sala Słoneczna)
adminlc adminlc

Czwartek
-
Karola (Sala Tęczowa)

Czwartek
-
Jagoda (Sala Słoneczna)
adminlc adminlc