Co to za trening?

Do treningu wykorzystywana jest jednoosobowa trampolina o małych rozmiarach, na której wykonuje się ćwiczenia zaczerpnięte z różnych dyscyplin sportowych.

Są to ćwiczenia w rytm energicznej muzyki, polegające na skakaniu na trampolinie. To intensywny wysiłek cardio. W godzinę można spalić 600–1200 kcal. 10 minut sesji na trampolinie równa się 30 minutom biegania.

Podczas treningu angażujemy wszystkie mięśnie naszego ciała i spalamy w tym momencie nadmiar tkanki tłuszczowej. To, co jest najciekawsze to to, że nie tylko redukuje tkankę tłuszczową, ale również redukuje cellulit.

Trening składa się z kilku stałych części: rozgrzewka, cardio, wzmacnianie i rozciąganie.

Co daje mi trening na trampolinach?

  • wzmacnianie mięśni,
  • poprawa pracy układu sercowo-naczyniowego,
  • stymulacja procesów trawiennych,
  • wydalanie toksyn z organizmu,
  • poprawa wytrzymałości układu kostno – stawowego,
  • zwiększenie wydolności organizmu,
  • poprawa koordynacji ruchowej,
  • zmniejszenie masy ciała,
  • modelowanie sylwetki (brzuch, „boczki”, pośladki, uda, łydki)
  • NIE obciążamy stawów ani kręgosłupa, dotleniamy organizm.

Regularny udział w zajęciach ma niesamowity wpływ relaksujący i antydepresyjny, wysiłek jest porównywalny z joggingiem.

Co ze sobą zabrać?

  • strój i obuwie sportowe
  • ręcznik