Co to za trening?

Zajęcia fitness, których celem jest wzmocnienie i wyrzeźbienie mięśni całego ciała, spalenie tkanki tłuszczowej oraz osiągnięcie jak największej sprawności naszego ciała poprzez zsynchronizowanie funkcji całego organizmu – stabilizacji, gibkości, równowagi, czy koordynacji.

Sekwencje ćwiczeń wymyśla instruktor, który dba, by uruchomić zarówno górne, jak i dolne partie ciała. Ćwiczenia powinny być wykonywane wolno, z zatrzymaniem w odpowiednim momencie – wszystko nadzoruje i koordynuje instruktor.

Czego mogę się spodziewać podczas zajęć?

Ćwiczenia rozpoczynają się kilku minutową rozgrzewką w celu przygotowania ciała do wysiłku – każdy z dni jest dedykowany innym partiom ciała, toteż rozgrzewka za każdym razem wygląda inaczej.

W części głównej przeplatamy ćwiczenia wzmacniające z ćwiczeniami cardio – jednakże posługujemy się zasada „SŁUCHAJ SERCE”, czyli pilnujemy Nasze tętno.

Podczas treningu nie może zabraknąć również ćwiczeń stabilizujących kręgosłup, wzmacniających mięśnie głębokie. Do treningu używane są różne sprzęty: hantle, step czy coraz popularniejsze piłki.

Trening zakończony jest kilkuminutowym stretchingiem,  który ma na celu uelastycznić mięśnie oraz rozluźnić organizm.

Co da mi trening?

  • wzmocnisz mięśnie całego ciała
  • przyspieszysz spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej
  • poprawisz wytrzymałość swojego kośćca
  • poprawisz gibkości
  • odprężenie fizyczne i psychiczne

Dla kogo trening?

Jest to trening dedykowany dla średnio-zaawansowanych i zaawansowanych. Lekkie bóle mięśniowe, czyli tzw. zakwasy, są sprawą naturalną po rozpoczęciu. Lecz jeśli odczuwasz bóle tylko w jednej części ciała lub w stawach – poradź się instruktora. Jeżeli ból będzie się utrzymywał – zasięgnij porady fizjoterapeuty – naszego Medical Fitness Trainera.